文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 10 May 2021

唔知大年當年日打夜打個部遊戲機依家喺邊到呢?最近有位日本機迷喺Twitter發文,呼籲大家千祈唔好隨便揼舊遊戲機或遊戲帶,就算係無位擺而拎去賣或者送畀人都好,總知就唔好當成垃圾咁揼咗佢。因為呢啲懷舊遊戲機已經停產,而且存量愈嚟愈少,每揼一部就代表呢個世界永遠少咗一部。

日本網友「TriNitro1999」係一位懷舊機迷,經常會喺Twitter分享各種懷舊遊戲資訊。最近佢就喺發文衷心呼籲大家唔好揼舊遊戲機,並附上自己珍藏嘅紅白機同PC-FX圖片,隨即引起一眾機迷共嗚。

「阿媽原本要揼晒屋企啲舊機(超任、PS1、PS2、GC、N64),但被我全力阻止,話晒我都有唔少遊戲帶。不過重點係我曾經見過大量遊戲機被破碎機壓碎,我唔希望我嘅收藏會走上同樣末路。」

有網友就講出一段值得深思嘅說話「曾經有位手錶收藏家同我講,我嘅收藏只係暫時放喺我到,我必須係自己死之前為佢哋搵到下一位主人。」

其他機迷紛紛喺留言區分享自己收藏,詢問保護及維修方法等等。(圖片截自:twitter@trinitro1999

正如「TriNitro1999」所講,舊遊戲機確實揼一部就少一部,可惜喺香港哋又邊有咁多人有地方封存收藏,如果好似數碼暴龍機、他媽哥池、Game Boy嗰啲細細部嘅都可以執個位出嚟擺,但係紅白機、超任、PS1個啲大機並唔係每個人都有地方收藏。依家諗返起當時揼咗嗰部陪伴童年成長,充滿汗水與同憶嘅PS1,都有覺得有點唏噓,應該送畀人都好過揼。唔知大家舊時嘅遊戲機又點樣處理呢?


資料來源:twitter@trinitro1999