文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 May 2021
【影相手勢】日本街頭調查發現唔同年齡層拍照手勢大不同一擺出雙V就知你老野

日本有電視節目最近做左個街頭調查睇下唔同年齡層的人影相流行畀咩野手勢,果然發覺年輕人同中老年人畀出手勢好大唔同,就連經典比個「V」字手勢都有分別,據報四十路以上中年人影相多數出「V」字手勢而且個V遠離面部,而2X幾歲年輕人一但擺「V」手勢影相會將V放係下巴位置藉此遮掩臉部輪廓達到瘦臉效果。遮住臉部輪廓的手勢係年輕人最愛的影相手勢,除左V第二最愛係「蛀牙手勢」,點分中年同老人,老年人係擺出相信政府唔驚雙V手勢,至於再後生十歲以下調查發覺係咩手勢都唔畀全面入鏡!


大家影相嘅時候通常會擺乜嘢手勢呢? 原來影相嘅手勢係會洩漏年齡秘密, 不過年齡嘅嘢一望就知啦! 根據日本一個電視節目街頭調查顯示, 唔同年齡層嘅人擺出嚟嘅影相手勢係完全唔同! 就連同一時間擺出一個經典【V】字影相手勢, 都可以分到各種年齡層。


當中20歲左右的年輕女性最喜歡遮住臉部輪廓了!因為想顯瘦!另一個年輕人最愛的手勢係【下巴V】手勢 ,重點係手一定放近臉部,遮一遮下巴與下半臉的輪廓,達到小顏、瘦臉效果!另一個流行的遮臉手勢就係「蛀牙手勢」



記者訪問大量路人之後,將各年齡層最流行的手勢整理成了以下幾種……2x歲:可以縮臉的「下巴V手勢」、「蛀牙手勢」

3x歲:辣妹系雜誌《egg》帶起流行的「egg手勢」

至於4x歲~5x歲以上:傳統的「V字手勢」或再老少少雙手畀「雙V字手勢」。

此外比較特別的是1x歲的年輕人,拍照的時候反而喜歡咩手勢都不擺!理由在於「手勢會妨礙P圖」或「如果P圖導致手指變細會被人發現」等等……

你又會擺咩野手勢影相?咪住原來日本人係唔鐘意擺韓式或姜B式心心手勢影相?仲有香港40路以上會擺黃家駒愛與和平「LOVE」ROCK手勢!唔知MENCLUB有幾多讀者會擺姜B心心手印影相呢?