文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Mar 2021

外國論壇Reddit分版「WallStreetBets (WSB)」以炒起GME夾死投空機構而聲明大噪,而作為一班散戶嘅WSB其中一個忠旨就係出自電影《War for the Planet of the Apes》中嘅「Apes together strong」,同時「猿」成為團體象徵之一。而WSB最近更真正出手協助現實世界嘅「同類」——於6日之內認養咗超過3500隻猩猩。

據猿猴保護組織「The Dian Fossey Gorilla Fund International」主席Tara Stoinski指,於短短六日之內,WSB成員就向基金會捐贈超過35萬美金、前前後後認養咗3500隻猩猩 (唔係買返去養,係畀錢助養),而平時一個星期大概只有20隻猩猩被認養。Tara Stoinski接受BBC訪問時指:「他們真的改變了世界,展示了當人們聚集力量之後可以做到甚麼。當我們保護樹林、保護猿猴,我們都保護了這個世界。」

A message to WSB from the Director of the Dian Fossey Gorilla Fund! from r/wallstreetbets

Tara Stoinski亦於WSB版面上發佈咗一條感謝片,多謝社群的付出,WSB網友亦熱烈回應「猿人支持猿人」、「只是一群退化了的猿人支持同類」,該影片獲得近16萬upvote。

資料來源:BBC