文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Apr 2021

機械腕錶最主要嘅功用係咩?表面上的答案應該係「為佩戴者準確報時」,換言之一隻機械腕錶係要被人戴上手,先算係完成緊佢嘅「錶生」意義。但近年買錶為「報時」定「報價」,大家心知肚明,而又為免影響報價,大家買到都情願用黎擺,就算會戴都要就住就住,咁仲算唔算係「Own」緊隻錶?

PANERAI早前於Watches & Wonder推出一系列新錶,其中有以下呢隻Submersible Bronzo Blu Abisso,就係一隻要大家戴出自己味道嘅腕錶。

PANERAI早期的確係以銅作為旗下潛水錶主要物料,例如上年品牌70週年紀念,香港旗艦店就曾展出當年錶面有豉油碟嘅潛水錶。後來因為技術進步,銅漸漸被精鋼等其他物料取代,但PANERAI自2011年的PAM00382起,隔幾年就會出隻「Bronzo」驚艷大眾。而最新的PAM01074就係Bronzo系列中首枚42mm款式,錶殼、單向旋轉錶圈、指針、時標、錶冠及錶冠護橋都係以青銅製成,配上啞面藍色錶盤。內裏為P.900自動上鍊3日動力儲存機芯,有小秒盤及日期顯示、300米防水。

之所以話呢隻「Baby Bronzo」係用黎戴,係因為青銅錶殼會隨時間以及使用者佩戴習慣而改變。換言你隻Bronzo同我隻Bronzo出廠時雖然一樣,但戴下戴下就會有各自嘅變化,展現出佩戴者嘅個人特色。

PAM01074只限PANERAI網站及專門店有售,建議售價HK120,090,每年限量發行1,000隻。

資料來源:PANERAI